Kiusattu läpi elämän

Merkitty: 

  • Julkaisija
    Artikkelit
      • Hasbulator
        08/12/2023 klo 16:56 #820

        Kiusaaminen koulussa ja varsinkin armeijassa on vaikuttanut siihen, että minua on kiusattu myös työpaikoilla. Yhdestä ammatista minut savustettiin ulos sillä, että nollatuntisopimuksen takia työtunnit vain jostain syystä tippuivat nollaan. Toisessa ammatissa sain kuulla, että minusta levitettiin yleisesti selän takana juttua, että olisin kehitysvammainen. Eniten olen itse kärsinyt siitä, että kiusaamisen takia sain parisuhteen vasta 36-vuotiaana. Haluan kuitenkin korostaa sitä, että nykyään olen henkisesti paljon vahvempi. Tiedän nyt kestäväni mitä vain, kun olen sen kaikkein pahimman kokenut ja siitä selvinnyt.

        Vastaa
        • 08/12/2023 klo 16:56 #849

          Kiitos Hasbulator kokemuksiesi jakamisesta kanssamme. Kiusaaminen jättää syvät jäljet ja sinunkin tapauksessasi kiusaaminen on ollut todella pitkäkestoista ja seurannut läpi eri elämänvaiheiden. Kenenkään ei pitäisi jäädä näiden kokemustensa kanssa yksin.

          Henkinen vahvuus on yksi suurimpia voimavaroja, hienoa kuulla että kaikesta huolimatta tuon kaiken keskeltä löydät myös lohdullisia ja toiveikkuutta herättäviä ajatuksia. Nuo sanat antavat toivottavasti voimaa myös muille kohtalotovereille.

          Vastaa
          • E
            08/12/2023 klo 16:56 #859

            Huh, rankkoja juttuja sulla Hasbulator! Ei pitäisi kyllä henkisen vahvuuden tulla tuollaisista kokemuksista, vaikka näinhän se monesti tuppaa menemään. Itsellä on aika nollaroleranssi siihen kiusaamiseen sen jälkeen miten koulussa sitä joutu kestämään. Monesti se pistää aika matalaksi mutta omassa tapauksessani teki musta rohkeamman, että näin aikuisena puolustaa aika hanakasti niitä omia oikeuksiaan ja kaltoinkohtelua. Pätee myös siihen, että aika nopsaan meen myös väliin, jos kiusaamista todistan.

            Vastaa
        Vastaa käyttäjälle:

        Kiusattu läpi elämän

        Tietosi: